Precies op de helft! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Miranda Manders - WaarBenJij.nu Precies op de helft! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Miranda Manders - WaarBenJij.nu

Precies op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Miranda

07 April 2014 | Spanje, Benidorm

Hallotjes,

Vorige week vrijdag zijn ons pap en ons mam naar Benidorm gevlogen. Ze wilde toch nog even zien hoe ik hier deze vier maanden leef. Vrijdag avond zouden ze bij het hotel aankomen.
Na heel lang wachtten kwamen ze eigenlijk aan. Het was voor mij te laat om nog een bus terug te pakken naar mijn appartement dus heb ik deze nacht ook in het hotel geslapen.

Zaterdag ochtend hadden we een jeepsafari gepland. Het was een jeep die voor de helft open was. Het was vroeg op de ochtend dus nog best wel fris. Maar later gingen we de bergen in en kwam de zon een beetje door. Erg mooi om het binnenland in te gaan, maar hier heb je geen koeien of schapen in de wei. Het was niet hun land zeiden ze haha maar de jeepsafari was wel geslaagd!
De bestuurder had ons bij mijn appartement afgezet daar hadden we tomatensoep met stokbrood gegeten. ’s Middags zijn we naar het ziekenhuis gegaan waar ik stage loop en hadden we een stuk over het strand gelopen. ’s Avonds zijn we bij de blauwe walvis gaan uiteten.
Omdat het me best goed was bevallen om in het hotel te slapen was ik zaterdagnacht ook blijven slapen. Ik moet ook zeggen dat het een heerlijk ontbijt was die er bij inbegrepen zat.
Zondag zijn we naar een kerkje in Altea geweest, dit was een erg mooi kerkje maar voordat je daar was moest je wel heel veel trappen oplopen. Hierna zijn nog naar oud Benidorm geweest en hebben ’s middags op het terras een cocktail gedronken. ’s Avonds hebben bij de japanner gegeten.
Het was niet leuk maar toch moest ik nu echt afscheid nemen. De volgende morgen moest ik weer naar stage en ons pap en ons mam gingen weer naar huis. Dit was natuurlijk weer erg moeilijk! Maar ze waren wel erg blij dat ze toch hebben kunnen zien waar en hoe ik leef hier.
Afgelopen week had Lobke vakantie en is Joop voor een week hier op vakantie gekomen. Dat was wel even raar een weekje zonder Lobke. Nathalie en ik mochten deze week een aantal keer bij de Limburger eten. Donderdag avond had ik al weekend en hadden we lekker frietjes en frikandel speciaal gegeten. Vrijdag zijn we ’s middags op het terras gaan zitten en hadden we onze voetjes op laten eten door de vissen. Ieeehl daar moest ik wel even aan wennen. Maar later hadden we wel lekker zachte voeten. ’S Avonds waren we bij andere studenten uitgenodigd om te komen barbecueën op het dakterras. Na het barbecueën gingen we op stap naar de English square. Daar kijk je echt je ogen uit. Allemaal gekke Engelsen die allemaal knetter zat zijn en super veel mensen zijn daar verkleed of hebben bijna niks aan haha. Het was daar zo gezellig dat we er zaterdag avond weer heen zijn gegaan. Wel na een vermoeid dagje in Alicante. In Alicante hebben we een aantal terrasjes gepakt en aan de haven gezeten om te genieten van de zon. We hebben een leuk weekend gehad en de werkweek kon weer beginnen.
Op de urgencias heb ik erg goed naar mijn zin. Ik ben de hele dag bezig met infuusjes prikken, bloed aan het afnemen, injecteren, grote maar ook kleine wonden verzorgen en gipsen. Ik mocht zelfs de een cardioversie toedienen. Dit was wel raar om voor de eerste keer te zien. Ik heb hele leuke collega’s die me wel vermaken op de momenten dat het niet druk is. Ik ben benieuwd wat me de rest van de tijd hier gaat brengen ik heb er veel zin in.

Groetjes Miranda


  • 07 April 2014 - 23:01

    Claudia:

    Haa miranda!!
    Wat leuk om je verhaal weer te lezen! En super dat jullie mam en pap toch nog even langs zijn kunnen komen!!
    Is ook fijn na zo heftige dagen!! Pff alweer op de helft, wat gaat de tijd snel he!
    miranda geniet er nof lekker van!! Ben benieuwd naar alle fotos!!
    Xx heel veel liefs

  • 07 April 2014 - 23:01

    Claudia:

    Haa miranda!!
    Wat leuk om je verhaal weer te lezen! En super dat jullie mam en pap toch nog even langs zijn kunnen komen!!
    Is ook fijn na zo heftige dagen!! Pff alweer op de helft, wat gaat de tijd snel he!
    miranda geniet er nof lekker van!! Ben benieuwd naar alle fotos!!
    Xx heel veel liefs

  • 08 April 2014 - 11:15

    Maria Thijssen:

    mooi verhaal,geniet nog van de tweede helft van je stage
    ook deze tijd is sneller voorbij dan je denkt.
    groetjes uit liessel

  • 08 April 2014 - 20:44

    Anne:

    leeuk verhaal :D

  • 08 April 2014 - 21:22

    Alda Van Den Elsen:

    Hoi Miranda,
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Je bent ook erg enthousiast over je stage!
    Leuk dat je zoveel mag doen. Je wordt al een echt zustertje, haha.
    Groetjes

  • 13 April 2014 - 21:34

    Wim.heuyerjans:

    leuk verhaal en geniet nog van de tweede helft en tot horens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 8885

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Stage in Costa Blanca

Landen bezocht: