De tijd vliegt.. - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Miranda Manders - WaarBenJij.nu De tijd vliegt.. - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Miranda Manders - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt..

Blijf op de hoogte en volg Miranda

30 April 2014 | Spanje, Benidorm

Hallo allemaal,
Een paar weekjes geleden zijn onze limburgse vriendinnetjes naar huis gegaan. Het was erg gezellig met hun. Maar goed we hebben ons toch goed vermaakt de afgelopen weken.
We hebben veel op het strand gelegen en een aantal keer opstap geweest. Er komen ook elke week weer nieuwe studenten bij het is leuk om iedereen te leren kennen.

Mijn stage op de urgencias zit er op. Het was erg leuk daar en heb er veel kunnen leren. De patiënten vonden het fijn dat ik nederlands sprak. Ook mijn collega en de doktoren vond het makkelijk. Ik vertaalde de dingen die ze wilde weten in het engels. Deze urgencias is ook een soort van polikliniek voor wonden. Er kwamen vaak mensen elke dag naar de urgencias voor het verzorgen van zijn of haar wond. Dit was erg intressant.

Jammer genoeg is deze tijd voorbij. Maar ik heb nu een weekje vakantie dus dat is ook wel even lekker. Afgelopen weekend is Bart hier geweest het was erg leuk. We hebben heel mooi weer gehad dus veel terrasjes gepakt, ook hadden we het weekend een quad gehuurd waar we overal rond zijn gereden. Het was echt een weekendje genieten. Dinsdag is Bart weer naar Nederland gevlogen.
Nu nog 4 weekjes stage en dan zit het er al weer op. Ik ga nog even flink genieten van mijn tijd hier. De komende 4 weken ga ik met operaties meekijken en met de cardioloog meelopen. Daar heb ik ook veel zin in.

Hasta luego!


  • 30 April 2014 - 15:25

    Wies:

    Mier!
    ja en doe dat ook echt he! Ga er van genieten die paar weekjes. Het is niet altijd makkelijk om daar te zijn maar nog even en dan is het allemaal weer normaal! Het gaat toch allemaal sneller als dat je denkt. Jammer dat die Limburgers weg zijn maar maak er wat van samen en dat gaat jullie vast lukken. Ik kijk er wel naar uit als je weer terug komt en ik ben benieuwd naar al je verhalen en foto's. En dan zullen we binnenkort weer eens gaan skypen.

    X

  • 09 Mei 2014 - 20:46

    Mam Manders:

    Ha miranda het doet ons goed dat je t goed maakt geniet er van gr mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 8888

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Stage in Costa Blanca

Landen bezocht: