Eerste dagen in Benidorm - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Miranda Manders - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Benidorm - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Miranda Manders - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Benidorm

Blijf op de hoogte en volg Miranda

11 Februari 2014 | Spanje, Benidorm

Na een leuk weekend in Nederland, en een super leuke verrassing van mijn vriendinnetjes vetrokken we op deze maandagochtend om 05:30 uur in Eindhoven en vlogen we om 07:00 uur naar Alicante. Het was ontzettend spannend en moeilijk om afscheid te nemen van Bart en ons pap en ons mam. Gelukkig had ik Lobke die mij goed steunde en in deze achtbaan mee nam. Poeh wat was deze dag vermoeiend. Wij hadden al zo lang uitgekeken naar dat moment en eindelijk ging het gebeuren.

De reis ging gelukkig snel want om 09:00 uur gaven ze al aan dat we gingen landen. Eenmaal aankomen en de koffers gepakt werden we op het vliegveld ontvangen door onze Nederlandse bemiddelaars Laura en Eef. Zij brachten ons naar het politiebureau om ons in te laten schrijven. Toen brachten ze ons naar het appartement.
Super mooi appartement, maar wel heel koud. Het waaide super hard en een kacheltje konden we wel gebruiken.
Ons appartement is nieuw en ligt 3 hoog, met een super mooi uitzicht.

Eigenlijk zou er al een student bij ons in het appartement wonen maar, zij was verhuisd naar een appartement met andere studenten. Nu zitten we nog 2 weken met z'n tweetjes. Op zich wel fijn.

We hebben even snel wat boodschappen gedaan en 's avonds hebben we kennis gemaakt met een aantal studenten.
De Nederlandse producten hoeven we hier niet te missen want ze hebben allemaal Albert Heijn producten.
Hier is de lunch pas rond 14:00 uur en het avondeten ook pas laat op de avond.
We zijn 's avonds bij een student die nog alleen in een appartement zit geweest en hebben samen pasta gemaakt.

Van deze lange dag waren we natuurlijk ontzettend moe. We hadden deze dag nog lekker afgesloten met een filmpje en een fles wijn.

Ik had gelukkig heerlijk geslapen in het koude Spanje. We konden nog lekker uitslapen. Morgen hebben we introductiedag en donderdag beginnen we met stage. Daar kijk ik nu echt naar uit. Heel spannend maar heb er wel veel zin in. Het zal moeilijk worden met de taal, maar dat is gewoon goed oefenen.

Vandaag hebben we van alles geregeld. Flinke boodschappen gedaan in een supermarkt bijna onder ons appartement, Met de taxi naar Benidorm centrum geweest om onze pakken en crocs te kopen voor in het ziekenhuis. Poeh wat zijn daar veel hoge gebouwen.

Ik laat jullie snel meer weten
Hasta luego,

Miranda

• 11 Februari 2014 - 23:06

Fanny:

Heee Miranda,
    Super leuk om te horen hoe het gaat. Heel veel succes op stage donderdag.
    En geniet van alles!
    Liefs Fanny

• 11 Februari 2014 - 23:12

Toon:

Leuk joh zo snel al een verslag
    Toch gewoon vertrouwd winkelen, hamsteruh?
    Veel succes met de nieuwe dingen en vergeet vooral niet te genieten!

• 11 Februari 2014 - 23:30

Alda.:

Ha Miranda, wat leuk om al zo snel een verslag te lezen !!!
    Afscheid nemen is nooit leuk, zeker niet van mensen waar je van houd !!
    Maar nu lekker naar stage, ervaring opdoen en genieten meissie, dit doe je misschien maar één keer in je leven !!!
    Maak er samen wat moois van, succes en véél plezier xx !!

• 11 Februari 2014 - 23:57

Manon Teeuwen:

Heee Miranda! Goed aangekomen zie ik :)
    Heel veel plezier daar en geniet van alles wat je gaat meemaken.
    Ik blijf graag op de hoogte met je verslagen! Succes donderdag!
    Enjoy.
    Liefs, Manon

• 12 Februari 2014 - 01:39

Sandra Thijssen:

Hey meid,

leuk dat je een blog bijhoudt!
    geniet van alles en ik lees graag je verhalen!

groetjes uit Guatemala

Ps. Nog gezellig geskypt met ons oma? Vind ze volgens mij wel heel leuk om zo toch nog haar kleinkinderen te zien ;-)

• 12 Februari 2014 - 10:09

Anja Manders:

Heey Miranda.

Superleuk om je zo te kunnen volgen. Je doet nu een ervaring op, die je je
    leven lang bij blijft. Je hebt jullie pap en mam toch wel leren skypen? Geniet van je
    stage, en vooral ook van je vrije tijd.

Groetjes van ons.

Adios!

• 12 Februari 2014 - 11:45

Wies:

Mooi verhaal zo blijven we op de hoogte!
    Geniet ervan he! Voor je het weet is het weer voorbij!
    X

• 12 Februari 2014 - 19:14

Ons Mam En Pap:

hoi miranda wat een leuk verhaaltje we hopen dat de stage leuk word je hebt er zin in da merken we wel suc6 meid gr t thuis front

• 12 Februari 2014 - 23:04

Alda Van Den Elsen:

Hoi Miranda,
    Ik hoorde net van jullie Mam dat jij verslagen schrijft op waar ben jij nu.nl
    Wat heb je mooi geschreven zeg! Is heel leuk om te lezen.
    Lijkt me heel erg spannend zo'n stage. Maar dat gaat jou wel lukken,
    zoals ik je ken. En...ik hou je in de gaten. Ik ga al je verslagen lezen!!!
    Heel veel groeten,
    Alda